Τα social media βοηθούν τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις
21 Μαρτίου 2018
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

Τα social media βοηθούν τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις

Οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις παρακολουθούν τις τεχνολογικές εξελίξεις και χρησιμοποιούν τα social media για να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα – Τι δείχνει έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονία – Ποια μέσα προτιμούν περισσότερο

Σημαντικά εργαλεία θεωρούν οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις τα κοινωνικά δίκτυα, που εξελίσσονται συνεχώς. Λόγω της εξάπλωσης των δικτύων, οι επιχειρήσεις εντάσσουν τη χρήση τους στη στρατηγική μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Πιο αναγκαία θεωρείται η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις με εξαγωγικό προσανατολισμό, καθώς τα διάφορα μέσα είναι αναγκαία για την προσέγγιση καταναλωτών στο εξωτερικό.

Το 61% χρησιμοποιεί τα social media 

Τα δεδομένα αυτά προκύπτουν και από έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τον μεταπτυχιακό φοιτητή και εθελοντή του MARLAB, Νικόλαο Γκουτζιούλη, και την επιστημονική καθοδήγηση της καθηγήτριας και διευθύντριας του MARLAB, Ροδούλας Τσιότσου, με τη χρήση ερωτηματολογίων, τα οποία εστάλησαν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το φθινόπωρο του 2017.

Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν 136 ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, εκ των οποίων το 61% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα ως εργαλείο της στρατηγικής διεθνούς μάρκετινγκ που εφαρμόζει.

Ποια είναι τα σημαντικότερα κίνητρα 

Τα σημαντικότερα κίνητρα που ωθούν τις επιχειρήσεις στη χρήση των κοινωνικών μέσων είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της εταιρικής τους ιστοσελίδας (45%), η βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες (45%) και η αύξηση της ανανωρισιμότητας της επιχείρησης στη διεθνή αγορά (46%).

Νούμερο ένα το Facebook 

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το κυριότερο κοινωνικό μέσο το οποίο χρησιμοποιούν οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις είναι το Facebook, καθώς το 59% διαθέτει εταιρικό λογαριασμό.

Ακολουθεί το LinkedIn με ποσοστό 35% και το Youtube με ποσοστό 31%. Ως προς το περιεχόμενο που κοινοποιείται, αυτό αποτελείται κυρίως από φωτογραφίες ή διάφορες ενημερώσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της κάθε επιχείρησης.

Πηγη protothema

ΑΝΗΖΗΤΗΣΗ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΑ 96FM

ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ

Ιδιότητα: Διευθύνων Σύμβουλος Endeavor
Ιδιότητα: Καθηγητής Αγροτικής Οικονομίας Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΥΛΙΚΟ

ΡΟΗ

  • Παραιτήθηκε ο Στ. Κριμιζής – Αιχμές για χειραγώγηση του ΕΛΔΟ
    Πηγή: naftemporiki.gr2018/04/25
  • Φωνές, πανό και αστυνομικοί σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα για τους πλειστηριασμούς
    Πηγή: newpost.gr2018/04/25
  • Κοινωνική Συμμαχία: Αποφάσισε κινητοποιήσεις στις 30 Μαΐου
    Πηγή: naftemporiki.gr2018/04/25
  • Το «The Favourite» του Γιώργου Λάνθιμου στις αίθουσες στις 23 Νοεμβρίου
    Πηγή: newpost.gr2018/04/25
  • Σοκάρουν τα sms της 22χρονης σε φίλη της, μετά τη γέννα: «Ξεφούσκωσα, δεν θα κρατήσω το μωρό»
    Πηγή: iefimerida.gr2018/04/25
  • Tο υπουργείο Εργασίας διαψεύδει τη ΝΔ για «μαύρη τρύπα» στο ασφαλιστικό
    Πηγή: newpost.gr2018/04/25
  • Euroleague: Ρεάλ Μαδρίτης – Παναθηναϊκός (LIVE)
    Πηγή: iefimerida.gr2018/04/25
  • Υπουργείο Εργασίας: Επί ΝΔ η ανεργία εκτοξεύτηκε στο 28%, με ΣΥΡΙΖΑ μειώθηκε πάνω από 5%
    Πηγή: iefimerida.gr2018/04/25
  • Ανανεώνεται η πρόσληψη των 1.500 εποχικών πυροσβεστών εποχικής απασχόλησης
    Πηγή: iefimerida.gr2018/04/25
  • Εκρηξη στην Καμπούλ -Τρεις τραυματίες
    Πηγή: iefimerida.gr2018/04/25
  • ΣΤΕ: Αντισυνταγματικός ο τρόπος διδασκαλίας των θρησκευτικών και στα Λύκεια
    Πηγή: tovima.gr2018/04/25
  • Βαρθολομαίος – Ερντογάν: Σε εξαιρετικά καλό κλίμα η συνάντησή τους
    Πηγή: tovima.gr2018/04/25
  • Έκρηξη στο κέντρο της Καμπούλ
    Πηγή: tovima.gr2018/04/25
  • Μεγάλη αύξηση αφγανών μεταναστών στην Τουρκία το 2018
    Πηγή: tovima.gr2018/04/25
  • Γαλλία: Με επέμβαση της αστυνομίας έληξε η κατάληψη πανεπιστημίων
    Πηγή: tovima.gr2018/04/25

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ